Loading...

poniedziałek, 4 maja 2015

Kotlety z kaszy jaglanej i sera białego

Dwa opakowania sera białego, pomyślałam kofta? Nie! Nie tym razem. Kotlety z kaszy jaglanej i sera białego wymyśliłam na poczekaniu, nie wiedząc jak będą smakować. Nie przypuszczałam, że mogą być aż tak smaczne.
Lubię takie szybkie i proste dania, a Wy?
Mam nadzieję, że polubicie ten przepis na kotlety z kaszy jaglanej i sera. Jednak jeśli nie lubicie kaszy jaglanej, możecie zastąpić ją inną, ale wtedy dajcie znać jak smakują:D Możemy podać je nie tylko na obiad, ale posłużą świetnie jako przekąska. 

Składniki:
  • 2 torebki kaszy jaglanej
  • 2 op. twarogu
  • 1 jajko
  • pół szklanki kaszki kukurydzianej 
szczypta:
  • pieprz cayenne
  • kardamon 
  • imbir 
  • słodka papryka
  • cynamon 
Przygotowanie:
Kaszę gotujemy wg. opisu. Gdy wystygnie mieszamy z twarogiem i rozgniatamy widelcem. Dodajemy jajko i przyprawy oraz kaszkę kukurydzianą. Lepimy kotleciki.Smażymy z obu stron aż do zarumienienia.

serdeczności, 
V.

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na pyszny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg pisze się bez kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym zrobic, ale nie wiem co to znaczy 2 opakowania? Ile to jest w gramach? Kasze kupuje luzem na wage a moj twarog jest w opakowaniu 500g.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce zrobic, ale nie wiem ile to jest 2 opakowaniasera i 2 torebki kaszy? Ilosc w gramach bylyby pomocna. Ja kasze kupuje luzem a moj ser jest w 500g opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu zaglądasz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...